Flohmarkt Roku

niedziela, czerwca 17, 2012 Kasia na Rozdrożach 0 Comments


♥♥♥O Flohmarkt pisałam już nie raz. Czym jest, co na nim znajdziecie i w ogóle po co to wszystko? Jeśli chcecie obejrzeć zdjęcia z największego i najpiękniejszego pchlego targu – dobrze trafiliście.♥ ♥♥

Przyznaję, jestem najgorszą „shopping queen” na świecie. Nie kupiłam NIC z mojej listy, za to Agatka załapała się na kilka sztuk biżuterii, bo w ostatniej chwili przed moim wyjściem wymyśliła, że potrzebuje. 

Stwierdziłam, że zakupy nie idą w parze z fotografowaniem – w sumie lepiej dla Was i dla mojej kieszeni ;) Nie pozostaje mi więc nic innego, niż zaprosić Was do obejrzenia fotorelacji.


W drodze…

O czym myślicie widząc te zdjęcie? Bo ja o Pizie.
Kto wypatrzy patriotyczny akcent?
Most rowerowy zamieniający się czasem w parking dla rowerów.
Talerze z widokiem na Ren (dobrze im, taki widok!).
Desperaci oglądający na „plaży” porażkę naszej reprezentacji.
Dzieci już od małego uczone są przedsiębiorczości.
Niesamowicie fotogeniczne brzuszysko i kufel, nie uważacie?
Zachód słońca nad dywanami.
Przypomina Wam to coś?
Gdzie jest Kasia?
Przysięgam, że chciałam kupić tego jednorożca i ta mała mnie ubiegła!
Flohmarkt Konstanz-Kreuzlingen



Przeczytaj również

0 Komentarze:

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!