Fotozabawa - ja to ja

wtorek, kwietnia 09, 2013 Kasia na Rozdrożach 31 Comments


Droga Jo, dziękuję za zaproszenie do zabawy! Bawiłam się przednie wybierając zdjęcia, które zdradzą Wam co nieco o mojej osobie.
Tym samym przekazuję pałeczkę dalej i zapraszam Funitę, Żanetkę, Joasię, Kasię, Magdę, Blondynkę,  AgnieszkęAgness i Travelling Milady do udzielenia fotograficznych odpowiedzi ;)

                                                
                                                              1. Codziennie widzisz:
Jezioro Bodenskie
2. Ubranie, w którym mieszkasz:
sukienki!
                                                             3. Ulubiona pora dnia:
noc
 4. Coś nowego:

jazda kolejka gorska nad Tamiza
                                                                5. Właśnie tęsknisz za:
morzem!
                                                      6. Piosenka, która chodzi Ci po głowie:
7. Nagłówek Twojego tygodnia:
zima!
8. Najlepszy moment tygodnia:
wolny!
9. Kim chciałaś być jako dziecko:
strażakiem, mleczarzem, weterynarzem, archeologiem, architektem etc. ;)
10. Nie rozstajesz się z:
z nim!
11. Co można znaleźć na twojej liście marzeń:

prywatną wyspę na oceanie 

12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia
andaluzyjskie plaże 
13. Coś, co robisz cały czas:
pizza!
14. Zdjęcie tygodnia:
2 tygodni ;) smoothie i mistrz drugiego planu
15. Ulubione słowo, wyrażenie:
NIE. Np. w zdaniu: Leżałam na hamaczku, nie?

17. Najlepszy moment roku
urlop

18. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić:
my jumping people!

Przeczytaj również

31 komentarzy:

  1. Już myślałam, że chciałaś zostać piromanką :D Za morzem (ciepłym) też tęsknię. Bez ustanku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, piromanka to tez cos dla mnie, lubie bawic sie ogniem ;)

      Usuń
    2. a potem sié sika po nocy, jak sie z ogniem bawi :::P

      Usuń
  2. Tego widoku to Ci nie daruję! Postaram się w najbliższych dniach zrealizować zadanie. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dawno mnie nie było a tu na dzień dobry taka niespodzianka!!!!
    dziękuję Kasiu za zaproszenie, bardzo chętnie wezmę udział, tylko się trochę ogarnę po powrocie:)
    piękne Twoje zdjęcia:)) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeejuuuu, ależ ten smoothie musiał być pyszny!!! :D Zaraz lecę po mrożone maliny - nie oprę się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, byl! dzisiejszy byl z kolei interesujacy, z lodyga selera, dzikim czosnkiem, mango i kiwi ;) Ale kolor mial zabojczy :))

      Usuń
  5. ależ Ty jesteś ekspresowa :), bardzo mi się podoba Twoja wersja wydarzeń ;)i te sukienki, no, no ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zadanie chce sie wykonac jak najszybciej :D
      A tej sukienki akurat nie kupilam ;))

      Usuń
  6. ależ u Ciebie pięknie nad jeziorem ...oczywiście #2 to też rewelacja :^) ..
    hihi ja też mam skaczące zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarmancki jak zawsze ;)
    Piotrze, ja juz nie wytrzymywalam ze smiechu przy tych skaczacych zdjeciach, calutki dzien w Maladze zmuszalam ich do skokow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, vom ersten motiv habe ich auch bereits schon sehr ähnliche fotos gemacht ... auf der uni oben, hinten raus richtung egg, ne? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne, aż żałuję po raz pierwszy że nie dostałam zaproszenia do łańcuszkowej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no z taką figurą to ja się nie dziwie, że mieszkasz w sukienkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna opowieść Kasieńko!
    Dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowałaś mnie, dziękuję za zaproszanie dołączę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurka wodna.... jakie ja mam zaległości! kochana wkrótce je nadrobię, niech tylko zaliczę pierwszy egzamin... ;) już notuje na karteluszce, bo skleroza czasami dokucza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. drugie zdjecie niezwykle mi sie podoba, jest takie, takie... ciezko to wyrazic ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!